Over Het Huwelijk:
"In het Théâtre de la Bastille eigenen Timeau de Keyser en het collectief Tibaldus zich de tekst van Witold Gombrowicz toe om daaruit een voorstelling te distilleren die op een heerlijk radicale manier plaats maakt voor klank en humor."
Amélie Blaustein Niddam, Toute La culture
"De scène zindert van een geweldige gemeenschappelijke energie, die typisch is voor het gezelschap, en alles een feilloze dynamiek verleent, zonder dode momenten. Alles versterkt de droom van Henri, alles is onwaar en, zoals de paradox van de droom dat wil, is alles tegelijk waar. Eerlijk gezegd, de perfecte definitie van theater."
Denis Sanglard, Un Fauteuil pour l’Orchestre
"Een ruw, cerebraal en autonoom onwrikbaar standpunt, dat meer dan één op zijn honger zal laten zitten, maar dat de scénische durf, het inzicht in de teksten, de vlotheid en spelprecisie van het gezelschap bewijst. Als waardige erfgenamen van hun voorgangers."
Vincent Bouquet, sceneweb
Over new skin:
"Deze destabiliserende, vaak duistere voorstelling berust op een combinatie van fysieke ontregelingen en een anti-dramatisch substraat. Op het eerste gezicht streng en op zichzelf gericht, maar geleidelijk prikkelt het de aandacht om de laatste momenten zelfs hevige beroering te wekken, dankzij een magnetische aanwezigheid en een virtuoos vloeiend spel."
Vincent Bouquet, sceneweb
Over Matisklo:
"Er zijn van die enigmatische en strenge creaties die kordaat blijk geven van lef, zonder toegevingen, met het risico onbegrijpelijk te zijn. Matisklo is een vreemde en fascinerende ervaring. Je moet je laten meeslepen door deze voorstelling, je overgeven aan de zuivere en contradictoire gevoelens die ze opwekt, van ergernis tot gewillige overgave."
Denis Sanglard, Un Fauteuil pour L’Orchestre
Over het geheel:
"Le Théâtre du désespoir."
Jean-Marie Hordé, directeur Théâtre de la Bastille